Wybierz relaks z All Inclusive!

Połącz wolność noszenia soczewek kontaktowych z wygodą naszej subskrypcji. Zapisz się do programu All Inclusive już teraz i nie martw się, że zabraknie Ci soczewek.

 

Jako osoba nosząca soczewki kontaktowe wiesz, że koniec opakowania zdarza się w najmniej spodziewanym momencie. Z subskrypcją All-Inclusive od Grand Optical nie musisz się już o to martwić!

Program został stworzony z myślą o jak największym komforcie. Zasady są proste: zamawiasz raz odpowiednie moce, następnie dostarczamy Ci je cyklicznie – w wybranych przez Ciebie odstępach czasowych, prosto do Twojego domu. Ty decydujesz gdzie dostarczymy Twoje opakowanie – dostawa jest zawsze darmowa, niezależnie od wartości soczewek kontaktowych, z których korzystasz.

Soczewki kontaktowe iWear – w subskrypcji 20% taniej*

Soczewki kontaktowe iWear – w subskrypcji 20% taniej*

Szeroka oferta soczewek marki iWear umożliwia dopasowanie odpowiedniego modelu do kształtu oka. Odpowiednie nawilżenie ogranicza ryzyko nieprzyjemnej suchości i swędzenia. Jednodniowe soczewki kontaktowe iWear są ponadto wyposażone w dodatkowy filtr UV, który chroni oczy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

W ofercie iWear znajdziesz również soczewki multifokalne, inaczej zwane soczewkami progresywnymi. Umożliwiają one jednoczesną korektę widzenia z bliska oraz z dali!

Kolejną opcją są soczewki toryczne dla osób z astygmatyzmem. Modele te posiadają specjalną krzywiznę, która umożliwia ostre widzenie i to bez okularów!

30% rabatu na okulary korekcyjne lub korekcyjno-przeciwsłoneczne

30% rabatu na okulary korekcyjne lub korekcyjno-przeciwsłoneczne

Rabat możesz wykorzystać w salonie i online. Możesz skorzystać z niego od razu po zapisaniu się do subskrypcji lub w późniejszym czasie – sam decydujesz! Kupon jest ważny 12 miesięcy, a po upływie tego czasu, otrzymasz kolejny na swoją skrzynkę e-mail.

Szczegóły w regulaminie

25% rabatu na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych

25% rabatu na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych

Rabat możesz wykorzystać w salonie i online.  Zniżkę 25% możesz wykorzystać na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych.

Szczegóły w regulaminie

Nielimitowane badanie wzroku za 1 zł**

Nielimitowane badanie wzroku za 1 zł**

W końcu masz tylko jedną parę oczu, trzeba o nią regularnie dbać. Jeśli zdecydujesz się na zapisanie do subskrypcji, w momencie gdy zbadasz wzrok w jednym z naszych salonów, cena tego badania jest rabatowana do 1zł!

Pamiętaj, że na badanie wzroku śmiało możesz umówić się online, wybierając jeden z salonów Grand Optical! Pełna lista salonów dostępna jest tutaj.

Bezpłatne anulowanie lub zmiana subskrypcji

Bezpłatne anulowanie lub zmiana subskrypcji

Załóż konto bez zobowiązań. Masz możliwość zarządzania subskrypcją 24/7 na swoim koncie online!

Pamiętaj, że wprowadzić zmiany lub anulować subskrypcję możesz w każdym momencie – bez żadnych konsekwencji.

FAQ

Jak dołączyć do nowej subskrypcji All-Inclusive?

Jeśli nosisz soczewki kontaktowe, znasz swoją korekcję (moce soczewek), masz opakowanie soczewek oraz aktualne badanie wzroku – wybierz samodzielnie opcję subskrybuj na karcie produktu Twoich soczewek i postępuj wg wskazówek na stronie. Możesz też przyjść do salonu Grand Optical, gdzie zbadamy Twój wzrok, specjalista dobierze Ci najlepszy produkt, a doradca skonfiguruje Twoją subskrypcję All-Inclusive.

Czy można zmienić termin realizacji subskrypcji All-Inclusive?

Tak. Przełożenie, przyspieszenie lub wstrzymanie dostawy (np. z powodu wyjazdu) w nowej subskrypcji jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się na swoje konto, w panelu „Moje subskrypcje” wybrać zarządzanie swoją subskrypcją, a następnie „Edytuj” i zmienić termin dostawy lub częstotliwość.

Gdzie znajdę informację o wysyłce soczewek w ramach umowy All-Inclusive?

Informacje o wysyłce znajdziesz na swoim koncie w zakładce „Moje zamówienia”

W jaki sposób mogę dokonać płatności za subskrypcję All-Inclusive?

Są dwie metody:

  • można zapłacić poprzez Pay by link, to oznacza, że przed realizacją zamówienia otrzymujesz maila z linkiem do opłacenia dowolnie wybraną formą: Blikiem, kartą, przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem;
  • można wybrać cykliczną płatność kartą.
Gdzie znajdę moje kupony na okulary i dowolny produkt?

Kupony znajdują się w sekcji Moje konto i uprawniają do następujących zniżek:

  • 30% zniżki na kompletną parę okularów co 12 miesięcy;
  • 25% zniżki na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych
Czy mogę zmienić metodę dostawy?

Tak – aby zmienić metodę dostawy wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj”. Dostępne metody dostawy to:

  • InPost Paczkomaty
  • Kurier DPD

Pamiętaj, że dostawa w subskrypcji all inclusive jest zawsze darmowa!

Wybór metody dostawy zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”.

Czy mogę zmienić moc soczewek?

Aby zmienić moce, należy anulować aktualną subskrypcję i skonfigurować nową. Pracujemy nad tym, by w kolejnych wersjach subskrypcji można było zmienić moc soczewek w panelu użytkownika.

Jak zalogować się do konta?

Aby zalogować się do swojego konta, należy wpisać jako login swój adres e-mail i podać hasło, którego użyto w rejestracji. Jeżeli założyłeś subskrypcję w salonie Grand Optical, to stanie się ona aktywna po odbiorze zamówienia startowego.

Kiedy mogę skorzystać z badania wzroku za 1zł?

Z badania wzroku możesz skorzystać w dowolnym momencie po zapisaniu się do subskrypcji – przez cały okres trwania umowy.

Jakie dane są potrzebne, aby anulować starą subskrypcję e-mailem?

Jeżeli chcesz zrezygnować ze starej umowy i anulować dotychczasową subskrypcję oraz uruchomić nową subskrypcję all-inclusive, wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę.

 

Nową subskrypcję uruchomisz online lub na miejscu w salonie. Poproś doradcę o skonfigurowanie nowej subskrypcji all-inclusive. Pamiętaj, aby subskrypcję uruchomioną w salonie, aktywować linkiem przesłanym na Twoją skrzynkę e-mail.

Jak mogę anulować moją subskrypcję All-Inclusive?

Możesz anulować swoją subskrypcję w każdej chwili. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a w sekcji „Moje subskrypcje all-inclusive” klikniesz anuluj subskrypcje. Potwierdź swój wybór.

Pamiętaj, że jeśli w chwili anulacji masz rozpoczęte, opłacone zamówienie w ramach swojej subskrypcji, zostanie ono dostarczone, natomiast kolejne zamówienia nie będą się już generować.

Jak opłacić zamówienie? Prośba o wysłanie nowego linku do zamówienia.

Nie możliwości wygenerowania nowego linku do zamówienia, możesz opłacić zamówienie ze swojego konta, w tym celu należy:

  • zalogować się na swoje konto
  • wejść w zakładkę „moje subskrypcje all- inclusive”
  • następnie szczegóły zamówienia
  • i kliknąć „zapłać teraz”

*Przedstawiona korzyść wynika z różnicy pomiędzy ceną regularną soczewek kontaktowych marki iWear, a ceną regularną tych soczewek, nabywanych w ramach subskrypcji. Cena ta jest dedykowana tylko dla Subskrybentów, którzy zawarli umowę subskrypcji. Soczewki kontaktowe są wyrobem medycznym stosowanym na powierzchni zdrowych oczu, przeznaczonym do korygowania wad wzroku. Lista producentów wyrobów medycznych znajduje się pod adresem https://grandoptical.pl/porady/info/. Szczegóły oraz regulamin programu „Zniżka na soczewki dla Subskrybentów GO” i Regulamin korzystania z Usług Vision Express On-line dostępne są w naszych Salonach oraz na visionexpress.pl.

** *Podana cena dotyczy badania refrakcji w celu doboru korekcji optycznej. Soczewki kontaktowe są wyrobem medycznym stosowanym na powierzchni zdrowych oczu, przeznaczonym do korygowania wad wzroku. Lista producentów wyrobów medycznych znajduje się pod adresem https://grandoptical.pl/porady/info/. Szczegóły oraz Regulamin korzystania z Usług Vision Express On-line dostępne są w naszych Salonach oraz na grandoptical.pl.

Regulamin promocji

Oferta ważna od 1 marca 2025 do odwołania